оқушының мен тұжырымдамасы - фриман тұжырымдамасы бойынша > 자유게시판

본문 바로가기

사이트 내 전체검색

한누비IT

닫기

оқушының мен тұжырымдамасы - фриман тұжырымдамасы бойынша

작성일 24-09-21 12:51

페이지 정보

작성자Marylin 조회 7회 댓글 0건

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
оқушының мен тұжырымдамасы - фриман тұжырымдамасы бойынша [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Стронгтың айтуынша: «Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі Мен» тұжырымдамасын, және жеке тұлға мен оның тәжірибесімен қарым-қатынас жасау. Бұл ғалым «мен» тұжырымдамасын және жеке тұлғамен, оның тәжірибесімен қарым – қатынас жасау маңыздылығын дамытты, сондай – ақ білім берудің қисын мен интуиция, зияткерлік пен сезімді қамтитыны туралы идеяны өрбітті. А. Выготский. B. Александр. C. Хетти. D. Роджерс. Орта білім беру жүйесінде әлемдік жоғарғы деңгейге қол жеткізген анағұрлым танымал білім беру әдістемелері арасында сындарлы (конструктивті) теориялық оқытуға негізделген тәсілін кең таратқан ғалымды атаңыз. Маслоу 1968. Оқушылардың тақырып бойынша нені түсінбегенін анықтау үшін бақылау алып,ақтандақтарды жоюдағы бағалау мақсаты оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау Оқушылар мен мұғалімдерге. Бұл ғалым «мен» тұжырымдамасын және жеке тұлғамен, кредиттік жүйемен оқытудың қазақстанда басталған уақыты оның тәжірибесімен қарым – қатынас жасау маңыздылығын дамытты, сондай – ақ білім берудің қисын мен интуиция, зияткерлік пен сезімді қамтитыны туралы идеяны өрбітті. А. Выготский. B. Александр. C. Хетти. D. Роджерс. 7. Орта білім беру жүйесінде әлемдік жоғарғы деңгейге қол жеткізген анағұрлым танымал білім беру әдістемелері арасында сындарлы (конструктивті) теориялық оқытуға негізделген тәсілін кең таратқан ғалымды атаңыз. A. Маслоу 1968. Оқушының өз мақсаты мен тапсырмаларын білу, түсіну және бағалауды қамтитын метатануды өлшеу. құрылымы тапсырмаға бағытталған Оқушының сабаққа. Оқушының өзіндік «мен» тұжырымдамасын қалай дамытамыз? «Мен» тұжырымдамасы бізді алға жылжытатын және біздің мінез-құлықтарымызды бағыттайтын, өзін-өзі өзгертуге жетелейтін әлеуметтік стимул және шынайы әлем. Мен» тұжырымдамасының авторы А. Мерсер В. Шульман С. Александер Д. Л. Выготский *Е. К. Роджерс 14. «Мен» тұжырымдамасының компоненттері. Бұл ғалым «мен» тұжырымдамасын және жеке тұлғамен, оның тәжірибесімен қарым – қатынас жасау маңыздылығын дамытты, сондай – ақ білім берудің қисын мен интуиция, зияткерлік пен сезімді қамтитыны туралы идеяны өрбітті. А. Выготский. B. Александр. C. Хетти. D. Роджерс. 7. Орта білім беру жүйесінде әлемдік жоғарғы деңгейге қол жеткізген анағұрлым танымал білім беру әдістемелері арасында сындарлы (конструктивті) теориялық оқытуға негізделген тәсілін кең таратқан ғалымды атаңыз. A. Маслоу 1968. МЕН ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ – жеке «Мен» түсінігінен алынған, ұйым- дастырылған когнитивті құрылым. Бұл құбылыстың бес функциясын бө- ліп көрсетеді: өзіндік жекелікті анық- тау; өз қызығушылықтар, симпатия- лары мен антипатияларын анықтау; жетістікке жетудегі мақсаттарын анық- тау; орталығында индивидтің өзі бар қатынастар жүйесін анықтау: өзін-өзі бағалау. Мен тұжырымдама- ны жүйелі зерттеген психолог-ғалым Р.Бернс. Мен тұжырымдаманың ке- лесі құрауыштарын бөліп көрсет- кен: когнигивтік, яғни адамның өзі жөніндегі білімдері; эмоциялық – өзінің психологиялық көңіл күймен, өмірлік жағдайымен қанағаттану дә- режесі; бағалаулық, яғни тұлғаның өзі жөніндегі білімдері негізінде өзін- өзі танып, білуі. Мен» тұжырымдамасының авторы А. Мерсер В. Шульман С. Александер Д. Л. Выготский *Е. К. Роджерс 14. «Мен» тұжырымдамасының компоненттері. ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМІНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ атты Баяндамалар, реферат, пәні Информатика. яғни оқыту үшiн бағалау модулiнiң. Фриман (1998 жыл) дарынды және талантты балаларды анықтауда ғылыми негізделге 7 слайд. 2.Сіздің дарынды немесе талантты оқушыңыз мұғаліммен ерегесіп қалды делік, сіз бұл жағдаяттан қалай шығасыз. 3.Дарынды оқушыңыз облыс олимпиадасынан 1 орынға лайықты, бірақ бұл орын басқа оқушыға бұйырды. Оқушының сіздің пәніңізге деген қызығушылығы жоғалып қалмау үшін не істер едіңіз. Мұғалімдер ситуациядан шығуға тырысады. Бағалау. Мен тұжырымдамасы» – бұл адамның өзі туралы білімінің, түсінігінің жиынтығы, оның көптеген өзіндік бағалары жүйесі және осы түсініктен туындайтын.

бақытты адам кім, бақыт деген не қобыландыға қызыл ер қандай шарт қояды, батырлар жыры текст зарплаты в big 4 казахстан, big4 алматы




ғаламдық мәселелер баяндама
флешмоб бастауыш сынып
менің педагогикалық ұстанымым
мамма гель отзывы
тарих туралы қызықты мәліметтер

.
==============================================================

~~~~~ пцр гепатит б качественный инвитро ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

Copyright © 소유하신 도메인. All rights reserved.
상단으로