үйсін жауынгерлерінің саны - үйсіндер территориясы > 자유게시판

본문 바로가기

사이트 내 전체검색

한누비IT

닫기

үйсін жауынгерлерінің саны - үйсіндер территориясы

작성일 24-08-01 10:39

페이지 정보

작성자Esmeralda 조회 20회 댓글 0건

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=үйсін+жауынгерлерінің+саны+үйсіндер+территориясы
 
 
үйсін жауынгерлерінің саны - үйсіндер территориясы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

О сервисе Прессе Авторские права Связаться с нами Авторам Рекламодателям. Жетісудағы Тиграхауд-сақтар жерін мұра етіп алған үйсін тайпалары Орталық Азияның түкпірінен келген еді. Б.з.д. II ғ. 160 ж. шамасында үйсіндердің бір. Ғұн, үйсіндер өзара мәдени-этностық жағынан жақын да болған сияқты. Сондықтан да грек-рим авторлары оларды кейде қосарлап, "ғұн-үйсін" деп те атайды. [1] 2тапсырма. Үйсіндер туралы көп деректі Қытай тарихшысы Сыма Цян жазды. Оның жинағында үйсіндер туралы былай делінген: «Халықтың саны 630 мың, үй саны 120 мың, жауынгерлерінің саны 180 мың. Үйсіндер туралы деректерҮйсіндердің шығу тегіиАумағыОрдасыХалқының саныБет бейнесіҚоғамдық құрылысыКәсіптері, получи быстрый ответ на вопрос у нас ответил 1 человек — Знания Орг. Осы аймақтан үйсіндер Жоңғар Алатауы, Тарбағатай баурайына б з д. Жазба деректер үйсін билеушілерінің сараланған (қаруланған) 30 мың атты нөкері жене оларға бағынатын 10 мың садақшысы. Ежелгі үйсін елі. Қазақтың көне тарихы. ЕЖЕЛГІ ҮЙСІН ТАЙПАЛАРЫНЫҢ ШАРУАШЫЛЫЛЫҒЫ МЕН МӘДЕНИЕТІ. Ежелгі үйсін тайпаларының территориялық орналасуын айқындау. ЕЖЕЛГІ ҮЙСІН ТАЙПАЛАРЫНЫҢ ШАРУАШЫЛЫҒЫ МЕН МӘДЕНИЕТІ. Үйсіндер қазақтың Ұлы жүзін құрайтын ұлыс. Қазақ совет энциклопедиясы. Сабақтың. тақырыбы: Үйсіндер туралы жазба деректер. Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады? Сабақ негізделген оқу мақсаты. 5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік. Жазба деректерде үйсіндер «ат жақты, аққұбаша, сары шашты» болып бейнеленеді. Зерттеушілердің біразы үйсіндер шығыс Иран тайпаларынан шыққан деп, екінші біреулері үйсіндер – түріктердің арғы аталары, олар түрікше сойлеген деп есептеді. Бірақ, қалай болсада, әйтеуір қазақтың ең ірі тайпаларының бірі «үйсін» деп аталады. Үйсін руы. Көптеген тарихи деректемелер бір ауыздан үйсіндердің қазақтардың ғана емес, күллі Орта Азия аймағындағы басқа түркі халықтарының этникалық тарихында үлкен маңыз атқарған. Үйсін мемлекеті (б.з.д. VIIIғ б.з. V ғасырда) Қазақстанды мекендеген тайпаларда мемлекеттіктің алғашқы белгілері болды. Бұлар сақтардың этномәдени мұрагерлері үйсіндер болатын. Қазақ мемлекеттігінің тағы бір қайнар көзі үйсіндер мемлекеті болып есептеледі. Үйсіндерде ежелгі өркениетке тән дамудың барлық белгілері байқалды. Бұл қалыпты даму белгілеріне мемлекеттік билік жүйесін, жазудың болғандығын, тұрақты әскерді, елшілік жоралғыларын және т.б. жатқызуға болады. Сақ дәуірінде болған малға, еңбек. Жетісудағы Тиграхауд-сақтар жерін мұра етіп алған үйсін тайпалары Орталық Азияның түкпірінен келген еді. Б.з.д. II ғ. 160 ж. шамасында үйсіндердің бір. Үйсін қоғамында кімдерді білесіңдер? (тайпа, ру басылары, ауқатты адамдар, жасауыл, абыздар, бұқара халық, тұтқындар) vІ слайд.Үйсіндердің. Сонымен, Ұлы жүз құрамыиа кірген бүкіл руларды қазақ шежіресі үйсіндер деп атайды. Біздегі қолда бар мағлұматтарға қарағанда, Ұлы жүзден (Ақарыс, Ақшора, Байшора, Үйсін) Жұман тарайды, одан. Жетісуде сонау көне заманда болған айбынды мемлекет Үйсін мемлекеті. Үйсін мемлекетінің тұрғындарын үйсіндер деп атаған. Жетісу жерінің құнарлы және пайдалы қазбаларға бай болғандықтан осы мемлекетте сан түрлі өнерлер дамыған. Осы мемлекет жері арқылы көне заманнан бастап Ұлы Жібек Жолы өткен. Мемлекеттің пайда болуы Үйсіндер алғашында Ғұндар мемлекетінің құрамында болған деген ақпарат көне.

казюнион горячая линия, fstravel заказ билетов актобе, заказ билетов актобе кайрат куандык рахым - окинбеу керек откенге скачать, куандык рахым - сагындым скачать журегиннин есигин аш аш текст скачать, жүрегімнің есігін аш аш скачать ремикс

педагогикалық іс-әрекет мазмұны - педагогикалық іс-әрекет мотивациясы [Читать далее...]

Адамдардың ісәрекеттері Мазмұны Орындалу сипаты Кәсібіне байланыты түрлерге бөлінеді. Шұғылданатын кәсібіне байланысты Медициналық, педагогикалық, инженерлік т.с.с. 7. Мазмұны жағынан іс-әрекеттерді: МАЗМҰНЫ ЖАҒЫНАН ІС-ӘРЕКЕТТЕРДІ: танымдық танымдық қоршаған қоршаған әлем туралы әлем туралы білімдермен қарулану, білімдермен қарулану, дүниені танып білу); дүниені танып білу); зерттеушілік зерттеушілік (белгісіз (белгісіз құбылыстарды құбылыстарды зерттеу процессі); зерттеу процессі); білім білім берушілік берушілік {басқаларға {басқаларға білім беру процесі); білім беру процесі); коммуникативтік коммуникативтік (қары (қары м-қатынас орната. Жеткілікті дәрежедегі дербес педагогикалық пәндер тобын жеке немесе пәндік педагогика құрайды. Жалпы педагогикада педагогикалық заңдар мен заңдылықтар, танымдық іс-әрекет әдістері, оқу-тәрбие процесінің мазмұны қарастырылады. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. «Адам-Адам» жөніндегі ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың орны оны басқа ғылымдармен байланыстыра қарастырғанда ғана айқындалуы мүмкін.
Педагогикалық іс-әрекет мазмұны, педагогикалық іс-әрекет мотивациясы
КІРІСПЕ Оқу мен тәрбие – егіз. Оны бір – бірінен бөліп қарауға болмайды. Осыны жүзеге асыратын ұстаз десек, ол бір елдің болашағы үшін еңбек ететін аса аси. Педагогикалық іс-әрекеттің мәнін түсіну үшін оның құрылымын талдау қажет, ал оның өзін мақсат, мотив, әрекет (операция), нәтиже бірлігінде қарау керек. Іс-әрекеттің, оның ішінде педагогикалық іс-әрекеттің жүйелі сипаттамасы мақсат болып табылады (А.Н.Леонтьев). Педагогикалық іс-әрекеттің мақсаты тәрбие мақсатын жүзеге асырумен тығыз байланысты. Бұл жалпы стратегиялық мақсат әр түрлі бағыттағы тәрбие мен оқытудың нақты міндеттерін шешуге бағытталған. Педагогикалық іс-әрекеттің мақсаты – тарихи құбылыс. Ол әлеуметтік даму тенденциясының көрінісі ретінде өңделіп қалыптасады, адамның рухани және табиғи мүмкіндіктерін ескере отырып талап қояды. Онда бір жағынан, әр түрлі әлеуметтік. Педагогикалық іс-әрекет дегеніміз мұғалімнің оқу-тәрбие істерін нәтижеге жеткізетін әрекеттер құрылымы. Мұғалімнің шеберлігі педагогикалық мамандық негізінде басқара білу. Педагогикалық іс-әрекеттер мынандай құрылымдардан тұрады: іс-әрекет мақсаты, іс-әрекет объектісі, іс-әрекет субъектісі, іс-әрекет құралы. Аталған іс-әрекет құрылымдары бір-бірімен байланысты комплексті жүзеге асырылып, іс-әрекеттің компоненттері де болады. Осы аталған іс-әрекеттер компоненттері де болып табылатын іс-әрекеттер мақсаты, объектісі, субъектісі және іс-әрекет құралдарын жеке-жеке алып қарайтын болсақ: іс-әрекет мақсаты – жас ұрпақты жан-жақты тәрбиелеуді көздейді. Ал жеке тұлға іс-әрекеттің қай түрі болмасын, оның мотивациялық ерекшеліктерін ескермей, әлеуметтік психологиялық тиімді өзара әрекет, қатынас жасау мүмкін. Педагогикалық іс-әрекетке деген мотивациялық-бағалы қатынас мұғалім бағыттылығынан көрінеді. Педагогтың әлеуметтік позициясы кәсіби позицияны да анықтайды. Педагогикалық іс әрекеттің даралық субьектісі ретінде бола отырып, педагог, омир 13 серия айтуб сонымен бірге, қоғамдық субьект – қоғамдық білімдер мен құндылықтарды тасушы.
Педагогикалық іс-әрекет мазмұны, педагогикалық іс-әрекет мотивациясы
Оқытушы іс-әрекетінің мазмұны. Мақсаты: педагогикалық іс-әрекет туралы; мұғалімнің теориялық және практикалық іс-әрекетінің мәнің, мотивациясының, мақсатының, мазмұның ролі туралы. Педагогикалық диагностиканы өткізу кезінде оқу іс-әрекеті компоненттерінің қалыптасуына (мотивация, өзін-өзі ұйымдастыру, жоспарлау, оқу іс-әрекеттерін.

қозоғистон дустлик макони хақида эссе, бутун дунё тан олган қозоғистон эссе сколько церквей в алматы, церкви алматы адреса бейбітшілікті сақтау эссе, бейбітшілік дегеніміз не жеке басқа табыну саясаты swot талдау, сталиннің жеке басына табынушылық әшкереленді озге райм, озге райм текст бақылау жұмысы 5 сынып математика 3 тоқсан, математика 5 сынып бақылау жұмысы 2 тоқсан
2 санын қосу және азайту 1 сынып слайд
көзім ілініп барады
жастардың құндылықтары презентация
бурабай магынасы
мұқағали мақатаев өлеңдері тәрбие сағаты

.
==============================================================

~~~~~ омир 13 серия айтуб ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

Copyright © 소유하신 도메인. All rights reserved.
상단으로