سئو داخلی یا On Page SEO چیست ؟ > 자유게시판

본문 바로가기
사이트 내 전체검색

회원로그인

سئو داخلی یا On Page SEO چیست ؟

페이지 정보

작성자 Thomas 댓글 0건 조회 9회 작성일 24-08-30 08:58

본문

هدف از کمپین دیجی دینگتال آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست ؟
کمپین آژانس دیجیتال مارکتینگ مارکتینگ در واقع مجموعه‌ای از فعالیت‌های بازاریابی در فضای مجازی است که با برنامه تدوین شده و هدفی مشخص به منظور انتقال پیامی واحد و جذب بازدید بالاتر و همچنین افزایش تعامل کاربران و در نتیجه فروش بیشتر انجام می‌گردد.

درباره مرتبط بودن حرف زدیم، اما کنار مرتبط بودن تنوع هم بسیار اهمیت دارد. لینک‌ها نباید فقط از یک دامنه خاص و فقط برای یک صفحه خاص از سایت (مثلا صفحه اصلی یا Home Page) دریافت شوند. همه چیز باید طبیعی پیش برود. سایت‌ها بخش‌هایی مختلفی دارند که می‌تواند لینک‌ساز باشد. من معتقدم یک سایت باید در لینک‌های دریافتی خود تنوع داشته باشد تا به خوبی رشد کند. در لیست زیر چند نمونه از تنوع لینک سازی را نوشته‌ام.

دو مفهوم دسته‌بندی و تگ در سئوی داخلی سایت نقشی کلیدی دارند. دیجی دینگ در واقع ساختار سایت شما و اسکلت تولید محتوای شما بر روی دسته‌بندی قرار می‌گیرد. باید یک دسته‌بندی مرتب و اصولی داشته باشید تا هم خودتان به راحتی سایت را مدیریت کنید، هم کاربران به راحتی در دسته‌های مختلف بگردند و از مطالب استفاده کنند.
در طرف دیگر هم Tag را داریم که مفهومی شبیه به دسته‌بندی دارد. از تگ هم برای گروه‌بندی استفاده می‌کنیم. اما نه به شکلی که دسته‌بندی را انجام می‌دهیم. تگ‌ها زمانی وارد کار می‌شوند که شما دوست ندارید یک دسته جدید برای سایت ایجاد کنید اما مطالبی دارید که باید در یک گروه قرار بگیرند. اینجا یک Tag ایجاد کرده و آن پست را در تگ مربوطه قرار می‌دهید.
به نظرم کمی گنگ بود. در یک پست مجزا کامل درباره دسته‌بندی و تگ‌ها و تاثیر شگفت‌انگیزی که در سئو سایت دارند صحبت می‌کنم. فقط بدانید که اگر از این دو ابزار به خوبی استفاده کنید حال سایت شما بسیار خوب می‌شود.
لینک‌های داخلی (Internal Links)

البته یک دیجی دینگ نکته را از من داشته باشید. اگر کسب‌وکارتان کوچک است و تعدادتان هم کم، فعالیت‌های اجتماعی را کمی محدود کنید. یک سایت با ۳ نفر نیروی انسانی به سختی می‌تواند مثلا در ۷ شبکه اجتماعی محبوب به طور اختصاصی و مفید تولید محتوا کند. پس کار حرفه‌ای روی یک یا دو شبکه اجتماعی، بسیار باارزش‌تر از کار نصفه و نیمه روی ده شبکه اجتماعی است. پس حواستان باشد خیلی رویایی فکر نکنید.
سئو محلی (Local SEO)

چرا سایت خدماتی ؟
امروزه پیاده‌سازی انواع کسب‌و‌کار خدماتی بدون استفاده از امکانات دنیای آژانس دیجیتال مارکتینگ منجر به موفقیت نمی‌گردد. طراحی سایت خدماتی موجب آشنایی بیشتر مخاطبان با خدمات یک مجموعه می‌گردد و موجب رونق کسب‌و‌کار آن خواهد شد.

مشخص باشند (Specific)
قابل اندازه‌گیری باشند (Measurable)
دست یافتنی باشند (Attainable)
مرتبط باشند (Relevant)
زمان‌‌دار باشند (Time based)

یک بک لینک خوب از ویژگی های زیادی برخوردار است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنم:
قدرت و کیفیت سایت لینک دهنده :

سئو کلاه سیاه دقیقا نقطه مقابل سئو کلاه سفید است. هر چقدر سئوکاران کلاه سفید به موتور جستجو احترام می‌گذارند، سئوکاران کلاه سیاه هیچ ارزشی برای خط‌قرمزهای گوگل قائل نیستند. تکنیک های سئو کلاه سیاه با اینکه به سرعت نتیجه می‌دهند اما به همان سرعت هم زمین می‌خورند.
گوگل در عمر ۲۰ ساله خود بسیار پیشرفت کرده و امروز راحت‌تر سایت‌های متخلف را جریمه می‌کند‌. برای همین روش‌های سئو کلاه سیاه مناسب کسب‌وکارهای بلندمدت و محبوب نیستند. چون موتور جستجو بالاخره آن‌ها را شناسایی کرده و به اعماق نتایج جستجو می‌فرستد.
برخی از تکنیک‌های سئو کلاه سیاه :

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

접속자집계

오늘
15,533
어제
19,159
최대
19,503
전체
4,866,539
그누보드5
회사소개 개인정보처리방침 서비스이용약관 Copyright © 소유하신 도메인. All rights reserved.
상단으로